فرگوسن: تساوي عادلانه بود
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 615
بازدید کل : 165444
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,ليگ قهرمانان اروپا,منچستر,بنفيكا, :: 10:46 :: نويسنده : علي شجاعي

 

فرگوسن: تساوي عادلانه بود 
 

مربي اسکاتلندي يونايتد در صحبتهايي اعلام کرد که اشلي يانگ هم به ترکيب تيمش بازخواهد گشت.


 

 سرالکس فرگوسن مربی باتجربه منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از نیمکت نشینی داوید دخه آ در دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بنفیکا،این دروازه بان اسپانیایی برای دیدار یکشنبه شب یونایتد مقابل چلسی در لیگ برتر به دروازه شیاطین سرخ بازخواهد گشت 

 فرگوسن برای دیدار 4شنبه شب تیمش در لیسبون 8 تغییر را در تیمش اعمال کرده بود و آندرس لیندگارد اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد و در دروازه یونایتد نمایش قابل قبلی داشت.
 این دیدار با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید و در پایان مسابقه فرگوسن در صحبتهایی به آی تی وی اسپورت گفت:« داوید دخه آ یکشنبه بازی می کند. قبل از شروع بازی این مشخص بود و من هم این تغییر را در تیمم دادم. درک نمی کنم که شما چرا چنین سوالاتی می پرسید و فقط به این نکات ریز احمقانه توجه می کنید.در هر صورت ما دو دروازه بان فوق العاده داریم.» 

 فرگوسن در ادامه به این نکته اشاره کرد که اشلی یانگ که دراین دیدار غایب بود هم به ترکیب تیمش بازخواهد گشت:« اشلی یانگ؟تصمیم گرفتم تا یکشنبه شب به او استراحت بدهم. او دو بازی با تیم ملی انگلیس داشته و شنبه هم مقابل بولتون قرار گرفته بود و حس کردم که او به اندکی استراحت نیاز دارد. او بازیکن جدید تیم ماست و به استراحت نیاز داشت. یانگ برای دیدار یکشنبه شب آماده خواهد بود.» 

 مربی یونایتد درمورد بازی 4شنبه شب تیمش گفت:« درابتدا 0-1 عقب افتادیم ولی در زمان خوبی به جریان بازی بازگشتیم.فکر می کنم در نیم ساعت اول نیمه دوم واقعا خوب بودیم و شاید حتی می توانستیم در آن زمان کار را تمام کنیم. لیندگارد، دروازه بان تیم ما مهار های خیلی خوبی داشت ولی به نظرم این تساوی عادلانه بود.» 

 فرگی ادامه داد:« ما در نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم و خوب بازی کردیم و چند فرصت هم داشتیم. رایان گیگز بدشانس بود ولی در کل عملکرد خوبی را از یونایتد دیدیم.» 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: